I was born a champion

Alltså usch vad jag suger på att uppdatera. Shame on me typ. Det är i alla fall ganska grått och regningt i Salisbury denna lördagförmiddag. Jag har hittat mig hästar och ponnyer att pussa på (inte just denna gråa och regninga lördagförmiddag, men sen sist jag skrev.) tre stycken närmare bestämt! Hästen, Barney ska jag börja hopptävla med, YAY!! Hur lovley är inte det på en skala!?!?!!?!?!? Mindre lovley är att jag åkte av i måndags och fick skjuts av ambulansen till akuten. Happy Valentines till mig liksom ;) Ingenting var brutet tack och lov, har dock en vääldigt låslagen högerarm och en uppskrapad rygg. Men äh, det blir nog fint tillslut ;) Längtar tills jag kan hoppa upp på hästryggen igen.

Det är Half term för barnen nu, vilket betyder jobb för mig och mina fellow au pairer. Det betyder också att jag inte får se min gorgeous som jobbar på gossens skola på evigheter! Inte på hela veckan faktiskt. För han sticker till frankrike. Score. Håller tummarna för att jag överlever ;)



Barney, Mattie och Kimmie.
Och familjen som äger hästarna äger också det ni ser i bakgrunden.
Där ska jag galopperna i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Förutom den hör au pairen som half turn innbär att jag är ledige eftersom familjen åker på minisemster för att hälsa på mormor och morfar så man får huset för sig själv. :)

2011-02-19 @ 14:53:19
URL: http://malintva.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0