Orka vara tjejig liksom ba

Vi har haft tjejdag idag, S och jag. Shopping stod på schemat och jag har blivit släpad från affät till affär, den ena tjejigare än den andra. S inhandlade både smink, kläder och annat nödvändigt så som tuggumin. Själv spenderade jag ett pund på tofflor av nåt slag. De är blåa och sitter numera på mina fötter. Nu har S pappa tagit med henne på teater och jag har ätit min linsoppa i lugn och ro. Det var gott. Nu ska jag skura golv och sedan slänga mig på sängen med min BOK som jag inte kan slita mig ifrån ;p


Kommentarer
Postat av: malin

Hej.



Ibland kan shopping vara trist, det är sällan jag vill shoppa. Trivs bättre på något mysigt cafe där man kan titta på folk eller läsa en bra bok. :)



2011-02-22 @ 22:05:46
URL: http://malintva.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0