Se på fan, Olivia har uppdaterat! OMG.

Håhåjaja gamle sjökapten. Skoja. På sant alltså. Skoja.
Jag mår bra. Leker med barn och andra. Som vanligt. Idag har jag haft en tvåårig klätterapa klängandes på mig hur länge som helst. Tur att han är söt. Med sina blonda lockar. jag gymmar varje dag. OBS! Böjade i typ lördags och fortsatte i tisdags. Imorgon ska jag till STALLET. Heja mig. Jag ska rida häst och mocka skit till ponnysar. Varje fredag. Tihihihhi. Nu längtar jag tills mina hästiga kläder kommer. Och min sportbh. Den har jag saknat hur länge som helst nu. Nu ska jag träffa engelsk vän. Det kan bli kul. Eller tråkigt. Hoppas på kul i alla fall. Helst skulle jag vilja krypa ner under täcket och sova.


Nämen, jag kan se mig själv. Ooo se spännande.

Blomma som är fin



Puss och kram i alla fall.


Kommentarer
Postat av: julis

tjoho för att skotta skit varje fredag

berätta mer sen när vi SKYPAR OK? Pussssss

2011-02-11 @ 18:39:42

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0