Those were the Days

Ikväll vaktar jag de små liven. Har tittat på Shrek 4 med mina äldsta och sedan schlängde jag dem i säng. För utom en jag-vill-ha-min-mamma situation som jag förövrigt löste alldeles uuuutmärkt, så har allt gått som smort (ta i trä!) funtar på att borsta mina tänder och krypa ner under täcket med min bok. För det blir nog ingen utgång för mig ikväll, även om det har vart lite kul att surroundas med männsker för en stund.


Irene, Stina, Janne, Elin och Jag själv, I Egen Hög Person faktiskt.

En gång, när vi var surrounded av männsker.

Kommentarer
Postat av: est

saknar den egna höga personen pöss

2011-02-20 @ 10:56:25
Postat av: matilda

åh fan vad jag saknar dig olivia! hade tänkt åka ner till london mars/april vi borde ses då? :)

2011-02-20 @ 12:03:09
Postat av: Elin

om jag ska vara helt ärlig nu... så måste jag också skriva: Jag saknar dig Olle!!



ps. vad i hel* gör jag med min mun? ;)

2011-02-21 @ 20:33:35

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0