Jag lever, jag lever!

Ja, alltså, jag vet, har inte bloggat på typ fem år. Men, jag är tillbaka i England och bor numera hos en falimj i Salisbury, yay! Trivs brao, och har tre barn nu för tiden. Fick internet idag, det var på tiden, har varit utan edan jag kom hit i tisdags.

Har vart jättekul att träffa "alla" igen, men det suger att Elin är i Svea.

Jag och Irrepirre drog till Bournemouth för att spana in vad som händer där om fredagskvällarna. Det visade sig vara mycket. Vi hängde med Sean, Jeff och Kyle.

Ah, jag vet, kort inlägg som inte  säger så mycket. men jag ska skriva mer sedan, någon gång och slänga in lite bilder .

puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag börjar fundera över din rubrik...igen...har inte hört av dig på en vecka...Du har en Sveamamma också om du minns...och hon älskar att höra ifrån dig;)

2011-01-13 @ 19:29:06

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0