Januari fjorton tjugohundraelva

Gosh, jag är trött! Hörde inte ens när klockan ringde i morse och det var ju kanske inte så najs. Inte nu för att det var någon större fara, men ändå. Kom precis hem från skolor och katedraler. Min 9åriga pojke går i englands äldsta skola (värsta Harry Potter, hur coolt är inte det på en skala!?) I morse hade de i alla fall ensamble i Salisbury Cathedral, och jag trodde helt ärligt att jag förflyttat mig till the olden days. Eleverna hade sina skoluniformer och typ kåpor ovanpå. Jag ba; oh hej, shit.
Och juste, jag hittade min blivande make också. Tall dark and handsome indeed! Och ja, jag dog. (OBS! Han är inte 9 år, så ni behöver inte oroa er över att jag gått och blivit pedofil. För det har jag inte.)

Nu ska jag i alla fall till min tyska vän Jannike, vi bor ju nästan grannar nu för tin! Ikväll blir det tjejkväll hos Irrepirre, jag kommer somna. Men det blir trevligt, eventuellt bio också för den som är intresserad av att veta det :)
Puss och kram jan banan

ps. Jag har fått mina barn, eller ja, de två äldsta, att gå omkring och sjunga Cooler than me tjugofyrasju. Det är ju lite kul. För nu kommer jag aldrig lyckas få den ur skallen. Well Done Miss Larsson!


Ollie och jag krigade med våra paraplyer på väg hem från skolan.


Passade på att fota katedralen igår kväll när jag gick för att träffa Kevin.

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0