vasaruattdusasaru?

Jag har är döv. Mitt högra öra hör ingenting. Vet inte hur många gånger jag sagt "Pardon?" de senaste timmarna (sen igår dårå). Sjukt irriterande. Och jag blir irriterad för allt och ingenting. Så alltså, en döv au pair är en dålig au pair. Och då kan man ju tacka gudarna för att värdpappan i fråga är läkare. Specialicerad på Öron för att vara exakt. Så då borde det ju inte vara några problem. Och näej, det hade det inte heller varit om det inte var så att denna värdpappa för tillfället befinner sig i Frankrike. Så, det blir en dålig au pair fram tills imogron. Eller onsdag. Åååh, så kul. Och kallt är det också.

Sådärja, nu kan jag återgå till att vara glad igen.

Om det inte vore för det där jävla örat..


Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0