macka med pastej

okej, ehm, hej.. det var ett tag sen. sisådär en månad kanske. Jag har hunnit vara på sverigebesök i tre veckor. Det var välbehövligt! Och tro det eller ej, men näej, jag orkar inte skriva tusen mil idag heller. Sitter och väntar på att Irene ska komma och plocka upp mig. Vi tänkte sätta oss på en pub och surra bort några timmar. Igår träffade jag en kär vän som vart i afrika och hängt i sex veckor. Det mina vänner, kändes mycket bra! På tal om sex veckor så är det tiden som jag har kvar som Au Pair innan jag far hem till sverige på rikt så att säga. Ah.. Får se vad som händer sen..

  

såhär fräsh och fin är jag idag. mums. typ. ah.. men puss och kram dårååå.


Kommentarer
Postat av: bananna

jag älskar't! ses i slutet av juli! puss og klem

2011-06-21 @ 22:14:43

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0