"...but there's no place like London"

Jag har virus pa min dator, hur najs ar inte det pa en skala! Sitter for tillfallet hos Janne och knapprar pa hennes tyska tangentbord. Och jag upptäckte just att jag faktiskt kan skriva bade ä och ö. Woop. Ikvall sticker jag och min fröken fräken till London för att hänga där en sväng. Jag at TAGGGGGGAD.

Och Elin; Det är sa varmt som det ser ut, eller jaa.. Var.. Idag är det gratt, kallt och regnigt. Mina skor är dyngsura, mina sockar ocksa för den delen. Sa de hänger pa tork här i Jannes vardagsrum. Pa elementet bakom den bruna soffan du vet ;) Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Trees london

Åh vad segt, har du sån där hysterisk_panik_därhemma då om kvällarna när du inte kan gå online?

2011-03-26 @ 20:55:14
URL: http://mangofisk.se

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0