Rör på fläsket kvinna!

Vid middagen

Pappa S: Olivia ska till gymmet ikväll.
Dotter S: Ska du?
Olivia: Näääej?
Dotter S: Pappa, försöker du säga att Olivia inte är fit enough?
Pappa S: Nä, tänkte bara att hon kan ju inte äta massa fajitas utan att gymma efteråt.
Olivia: Happ, jag får väl pallra mig dit då.

Senare, utan att jag pallrat mig till gymmet

Pappa S: Jag ska till jobbet en sväng om du vill ha skjuts nånstans.
Olivia: Nä tack, Janne är för lat för att gå upp och ner för backen, och Irene har andra planer.
Pappa S: Jaha, jaa.. Jag har ju i och för sig sett Janne gå upp och ner för backen minst fyra gånger idag.
Olivia: Jaaa.. Men jag har ju gjort det två gånger.. Eller, en gång ner och en gång upp..
Pappa S: Nädu Olivia, det räcker inte. Ut och spring på en gång!

Jag undrar om han försöker säga mig nåt..



Oliven är inte lika fit som Janne, då säger pappa S ifrån.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahha för mig är det åt andra hållet! jag äter för lite och tränar för mycket..!

kommer du i maj min böna :D miss you

2011-03-02 @ 19:00:11
Postat av: Anonym

Tala om för honom att var och en skäms vi för oss själva. Och har vi så bra självkänsla att vi inte behöver göra det så ska väl banne mig ingen annan göra det åt en! Har jag rätt eller har jag rätt...???

2011-03-05 @ 17:40:33
Postat av: Elin

hahahahha! Älskar er båda iaf ♥

2011-03-14 @ 00:01:53
Postat av: Elin

Jag vet hur jobbig den där backen är! tkr det är bra jobbat om du pallrat dig upp- och ner en gång! jag håller på dig ;)

2011-03-14 @ 00:28:52

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0