Du och jag under täcket, baby, ska vi göra nåt äckligt

Nu har det gått för långt. Man borde sova när det är natt. Men nej. Julia och jag är som kärringarna mot strömmen. Eller vampyrer. Nattugglor. Fladdermöss(?). Aah, hur som helst, vi är fortfarande vakna. Skönt för mig att jag inte behöver lämna sängen innan tolv imorgon om jag inte känner för det. Mindre skönt för Julia som börjar klockan åtta. Vi satsar i alla fall på klockan tre nångång. Lämpligt tycker vi. Vi har ätit kladdkaka och wok grönsaker. Inte tillsammans som tur var. Hade varit äckligt.. Baby. Nu ska jag återgå till nattsuddandet. Sängläderna är förresten i tvättmaskinen. Tvättade. Men blöta. Kan tycka att det känns ytterst olämpligt faktiskt.
nattuggla av rang, här i ett dimmigt Strömsholm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du uppe så sent? Väntar du på något särskilt? Ni verkar iallafall ha ett spännande liv :) Hälsningar

Anonym Anonymsson

2012-04-11 @ 01:41:55
Postat av: Klara

Sv; Haha, jajjemän!

2012-04-17 @ 21:04:05
URL: http://almostpretty.blogg.se/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0