I don't know how to tell you this but there's a chinese family in our bathroom

dagen började bra med att klockan ringde 06.15. Fuckkkk tänkte jag när jag insåg att det var helt sant att jag skulle kliva upp. Spinning med min vän Linnea stod på schemat, sagt och gjort, från 07.10 och 45 minuter framåt satt vi och trampade, och trampade och trampade, utan att komma varken framåt eller bakåt. Strongt jobbat i alla fall, och nu är det över för denna gång. USM firade 30 års jubileum och bjöd på mössa och frukost. Schyrre tyckte jag och min vän Linnea och tog för oss av båda! det resulterade i denna nytagna bild av mig själv och min alldeles nya mössa. Enjoy!
Nu tänker jag som så att det kanske är dags att traska till skolan för att få lite vägledning om hur jag ska styra upp livet. Sen tänker jag såhär också.. att det är svinkallt ute och inte så himla kul att gå hela vägen.. Å andra sidan så har jag ju en jävligt najs mössa.. faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Mamma U

:-D :-D

2012-02-03 @ 16:35:48
Postat av: Ylva

SnyggbildN

2012-02-06 @ 12:11:28
URL: http://umeaequestre.blogspot.com/

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0