studier, städ och stall

dags för tentaplugg igen. Och än en gång undrar jag varför jag inte tagit tag i att läsa redan från början. För att sitta och lästa tolv timmar per dag i en veckas tid är inte sådär överdrivet kul, och jag kan tänka mig att det finns bättre studietekniker än så... (Lustigt också att jag alltid lyckas blogga när det är tentatider... mycket märkligt.. Av någon outrgrundlig anledning har disken också försvunnit... )

Ikväll blir det i alla fall stall för min del, ska hänga lite med min älskadeste Gipsy, det var på tok för länge sedan! Var ute och red i kylan igår tillsammans med Ylva och Matilda, Lillen ("min" häst) betedde sig som vanligt som om han var tre år gammal och tyckte att det var förskräckligt onödingt att skritta när man skulle kunna springa huuuur fort som helst istället! Mysigt var det i alla fall, och vi kom hem hela och (nästan) rena.
Lillen vill pussas

Kommentarer

speak up:

vem?
latmask?

mejl

din blogg:

vad?

Trackback
RSS 2.0